Home»Serwis i wsparcie klienta
Niezależnie czy potrzebujesz specjalistycznej pomocy i wsparcia przy realizacji projektu czy systematycznej prewencji w celu utrzymania maszyn w gotowości, nasi pracownicy zapewnią profesjonalne i kompleksowe usługi serwisowe.

Serwis

Wspólnie z klientem uzgadniamy indywidualny i szczegółowo dopasowany pakiet usług.

PRZEGLĄDY TECHNICZNE
Zapewniamy przeglądy techniczne w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Dodatkowo, specjalna funkcja pozwala operatorowi bezpośrednio z panelu sterowania przesłać raport z diagnostyką, na podstawie której planowane są kolejne działania zapobiegawczo-naprawcze.

GWARANCJA
Wszystkie nasze roboty przegubowe o wymiennej konstrukcji objęte są gwarancją.

MINIMALIZACJA PRZESTOJÓW
Kładziemy ogromny nacisk na zachowanie ciągłości produkcji, dlatego w przypadku dłuższej naprawy ekipa techniczna na czas działań serwisowych instaluje robota zastępczego, żeby maksymalnie skrócić czas przestoju.

Wsparcie klientów

Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia zapewniamy klientom szybką diagnostykę zdalną i rozwiązanie problemu.

Poprzez udostępnione łącze internetowe nasi doradcy techniczni są w stanie szybko i skutecznie zdiagnozować i rozwiązać problemy lub poinstruować jak prawidłowo ustawić parametry.

Połączenie takie wykonywane są na życzenie i za zgodą klienta. W celu skorzystania z takiej usługi wystarczy posiadać dostęp do Internetu w miejscu zainstalowania robota.

Godziny pracy infolinii technicznej: 8:00-16:00

USŁUGI SERWISOWE KORZYŚCI ➔

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

ZABEZPIECZENIE PRODUKTYWNOŚCI URZĄDZEŃ

REDUKCJA KOSZTÓW UTRZYMANIA RUCHU

×