Service et assistance

W Easy Robots zapewniamy kompleksowe i w pełni indywidualne wsparcie wszystkim klientom. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz specjalistycznej pomocy przy realizacji projektu, czy też systematycznej prewencji w celu utrzymania maszyn w pełnej gotowości – nasi pracownicy zawsze są do Twojej dyspozycji.

Nous proposons des services de maintenance et de conseil basés sur des connaissances spécialisées et des technologies modernes - grâce à cela, nous résoudrons rapidement tous vos problèmes!

Service
Nous sommes bien conscients que chaque client est différent et a donc des besoins différents. C'est pourquoi, avec vous, nous convenons d'un ensemble de services individuels et soigneusement adaptés, grâce auxquels vous atteindrez votre objectif.
Garantie
Wszystkie nasze manipulatory objęte są gwarancją. Dzięki temu zyskujesz pełne poczucie bezpieczeństwa i możesz mieć pewność, że w przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem robotów uzyskasz bezpłatne wsparcie naszych specjalistów.
Minimisation
des temps d'arrêt
Nous accordons une grande importance au maintien de la continuité de la production. Par conséquent, en cas de réparation plus longue, notre équipe installe un robot de remplacement, afin de minimiser les temps d'arrêt. De cette façon, vous n'aurez pas à craindre la perte de temps ou d'argent.
Commentaires
Jeżeli chcesz zadbać o sprawne i bezproblemowe działanie swoich urządzeń, skorzystaj z przeglądów technicznych, które przeprowadzają nasi specjaliści. Zapewniamy je nie tylko w okresie gwarancyjnym, ale również pogwarancyjnym – dzięki temu zyskasz pewność, że roboty będą pracowały wydajnie nawet po wielu latach użytkowania. Eliminujemy usterki, optymalizujemy działanie maszyn i zapobiegamy ich uszkodzeniom w przyszłości. Dodatkowo, specjalna funkcja pozwala operatorowi bezpośrednio z panelu sterowania przesłać raport z diagnostyką, na podstawie której planowane są kolejne działania zapobiegawczo-naprawcze.
Service client

Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia, zapewniamy klientom szybką diagnostykę zdalną i rozwiązanie problemu. Poprzez udostępnione łącze internetowe nasi doradcy techniczni są w stanie szybko i skutecznie zdiagnozować, a także rozwiązać problemy z działaniem urządzenia lub poinstruować, w jaki sposób prawidłowo ustawić parametry. Dzięki temu zyskasz możliwość korzystania z robotów bez konieczności oczekiwania na usługi serwisowe.

Une telle connexion se fait sur demande et avec l'accord du client. Pour utiliser le service, il vous suffit d'avoir accès à internet à l'endroit où est installé le robot.

Nous vous encourageons également à contacter nos spécialistes en cas de tout autre problème lié au fonctionnement de la machine, à sa programmation ou à son assemblage. Ils répondront à toutes vos questions, dissiperont les doutes et vous permettront, ainsi qu'à vos collaborateurs, de reprendre un travail efficace et sans souci.

Horaires de la hotline technique: 7:00-15:00

Pobierz i wypełnij formularz serwisowy

Veuillez activer JavaScript dans votre navigateur pour remplir ce formulaire.
Imię i nazwisko
Adres
Cliquez ou déplacez les fichiers vers cette zone pour les téléverser. Vous pouvez téléverser jusqu’à 10 fichiers.
Dane osobowe
*Pole obowiązkowe
Zgody marketingowe
Zaznaczenie powyższych zgód jest dobrowolne, uzyskanie zgody umożliwi firmie: STALKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., przesyłanie informacji o aktualnych ofertach i promocjach dotyczących swoich produktów. Zgoda może być zawsze odwołana poprzez wysłanie e-mail na adres: iod@hitze.pl. W przypadku braku zaznaczenia zgód skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia warunków ewentualnej dalszej współpracy. Przeczytaj więcej RODO
Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM